pátek 8. prosince 2017

Přeběhlík - jdeme dál

Ahoj všichni,
dohodla jsem se s Bee, že překlad se bude dále zveřejňovat na původní stránce. Dneska se objevila nová kapitola a další budou brzy následovat. Měla jsem velkou pauzu, ale chytla jsem nový dech a doufám, že mi to půjde o něco rychleji :)

http://slyther-ff.blog.cz/1801/prebehlik-73-kapitola

https://meetyouinparisjb.deviantart.com/art/Slytherin-Gryffindor-House-Crest-Edit-649869479

13 komentářů:

  1. Ahoj Zuzi, doufám, že to dopadne dobre a co nejdříve se Bere rozhodne 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Snad to dopadne dobře a budeš dál překládat! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to zatím nevypadá moc dobře, že? :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Překlad je povolen od Bee s tím, že se bude zveřejňovat na jejím blogu. Nejsem z toho nadšená, ale asi se smířím. Jen jsem teď i kvůli tomu celkově neměla chuť pokračovat. Brzy se snad dočkáte dalších kapitol na původním blogu.

      Vymazat
  4. Těším se, Zuzi. A jestli ti to pomůže, budu ti klidně každou kapitolu komentovat tady. Důležité je, že my víme, že překlad je od tebe a ty jsi ta úžasná 🙂. Hlavně, aby to Bee dávala hned a ne po měsíci na blog..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem skoro hotová s další kapitolou... Čekala jsem, jestli tam Bee zveřejní to, co už je tady, aby to bylo nějak konzistentní, ale zatím nic... Tak uvidíme, jak rychle to půjde.

      Vymazat
    2. Tak to by byla paráda 🙂

      Vymazat
    3. Tak další dvě kapitoly jsou přeložené, jednu má Bee v mailu, k druhé udělám dneska korekturu a pošlu taky. Budu se teď zase snažit překládat aktivněji, chybělo mi to :)

      Vymazat
    4. Parádní překlad, jako vždy 🙂. Děkuji, Zuzi. Moc jsem se těšila

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzi, kapitola 77 je naprostý mazec. Fakt se povedla. Díky 🙂

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, bude překlad pokračovat. Vím, že po kapitole 80 už tam nějakou dobu nic není 😊 prosim prosim dopřekládej to. Moc potřebuju vědět jak to bude dál

    OdpovědětVymazat